Βλέποντας το σημερινό αφιέρωμα σε αυτόν τον υπέροχο Άνθρωπο και καλλιτέχνη, Νοτη Περιγιαλη, δεν μπορούσα να μη σκεφτώ την χυδαία και ανιστορητη ανάρτηση του Αντιδημαρχου για τον πολιτισμό.
Πόσα ο πολιτισμός μπορεί να συνεισφέρει στην ψυχή και στο πνεύμα κάθε ανθρώπου.
Πόσο ο πολιτισμός μπορεί να φωτίσει τον εσωτερικό κόσμο του καθενός, να προβληματισει και να καλλιεργήσει τον κάθε άνθρωπο. Πραγματικά μόνο ντροπή και περιφρόνηση μπορεί να νιώσει κανείς για τέτοιες αναρτήσεις. Η τέχνη και ο πολιτισμός γενικότερα δεν μπορεί να είναι 'τρίχες'. Συγχαρητήρια στους ανθρώπους του αφιερώματος για αυτό που παρουσιασαν!!!
0 Σχόλια