Αγιοι Θεοδωροι:`Ενδιαφερουσα καταγγελια για το ΚΑΠΗ Αγιων Θεοδωρων`


 Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στο δήμαρχο Αγιων Θεοδωρων -Λουτρακιου -Περαχώρας στον κύριο Γιώργο Γκιώνη . Δεν ξέρω αν σας ενημερώνουν κύριε δήμαρχε για τα διαφορά θέματα που προκόπτουν οι Αντιδήμαρχοι σας και αν αποφασίζετε απο κοινού πως θα λυθούν .Γιατί σήμερα και 12 ώρα 26-06 2026 ο Αντηδημαρχος Σπύρος Ρατης ήρθε το Καπη Αγιων Θεοδωρων και με απείλησε .Ο λόγος ήταν γιατί κατήγγειλα την υπεύθυνη του Καπη που μοιράζει το φαγητο απο τη Μοτοροίλ .Για ένα γεγονός που έγινε χθες 25-06-2026 και γίνετε επανειλημμένα .Πολλές φορές ήθελα να τα καταγγείλω όλα αυτά αλλά δεν με άφηναν . Πριν απο δυο χρόνια αλλά μου λέγανε θα βρεις το μπελά σου αν το κάνεις υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον .Και πράγματι είχαν δίκαιο ατράνταχτη απόδειξη η σημερινή απειλή . Κύριε δήμαρχε δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι η υπεύθυνη του Καπη το Φλεβάρη που μας πέρασε χειροδίκησε ις βάρος μου και οπό τότε με διαβάλει με συκοφαντίες παντού όπου βρεθεί και όπου σταθεί .Τις εχει κάνει και σύσταση και η αστυνομία πριν ένα χρόνο περίπου . Να μη με πλησιάζει και να μη μου απευθύνετε για κανένα λόγο .Και αντι αυτού με χτύπησε μέσα στο Καπη μπροστά σε σαράντα ατομα . Η κυρία αυτή είναι ακόμα στη θέση της και συνεχίζει να κάνει ότι έκανε με το πρόσχημα ότι την υποστηρίζει ο δήμαρχος και ο Αντηδημαρχος όπως και αλλά πρόσωπα της δημοτικής αρχής .

Έτσι κύριε δήμαρχε λύνετε τα προβλήματα που προκόπτουν .Με το αντιδήμαρχο να με απειλεί στον προαύλιο χώρο του Καπη .Γιατί πήρα τηλέφωνο στη Μοτοροίλ ,γιατί ανέβασα τη φωτογραφία με το φαγητο που δεν δόθηκε στους ανθρώπους που έπρεπε και απο τον πανικό της για την καταγγελία το έδωσε μέσα στο Καπη σε ατομα που δεν είχαν ανάγκη ,και θα δεις τι θα σου κάνω μου είπε ,Θα πάρω τον πρόεδρο τηλέφωνο να σε διώξω απο το Καπη ,και φέρε μου ότι αποδείξεις έχεις τώρα .Κύριε δήμαρχε την υπεύθυνη του Καπη που χειροδίκησε μέσα σε δημόσιο χώρο και δεν την έδιωξε ακόμα ,αυτούς που λένε αλήθειες τους εξοντώνετε συνοπτικά .Η κυρία αυτή είναι τοποθετημένη απο τη δημοτική αρχή εκεί όποτε εσείς έχετε και την ευθύνη για τις πράξεις της .
Και να προσθέσω και κάτι άλλο σήμερα η Μοτοροίλ έστειλε ξανά έξτρα φαγητο .Γιατί δεν το μοίρασε μέσα στο Καπη όπως χθες .Αλλά έκανε σωστά τη δουλειά της και το έδωσε στους άπορους

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια