Μεταξουργείο: Κάτοικοι έκαναν την… κηδεία της περιοχής

 


Με την παρουσία εκατοντάδων κατοίκων του Μεταξουργείου και άλλων περιοχών της Αθήνας ολοκληρώθηκε χθες Κυριακή, η… κηδεία της περιοχής.


Συγκεκριμένα, εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν στο Δημόσιο Σήμα, (Πλαταιών και Λεωνίδου) και πραγματοποίησαν πορεία στη γειτονιά ενάντια στον εξευγενισμό (genrtification) της περιοχής και την «επέλαση» του Airbnb, που έχει εκτοξεύσει τις τιμές των ενοικίων στα ύψη.

«Η γοητεία μιας εναλλακτικής κουλτούρας σε γειτονιές όπως ο Κεραμεικός-Μεταξουργείο και τα Εξάρχεια άνοιξε άθελά της την όρεξη στους επενδυτές και δημιούργησε ένα μεγάλο κύμα νέων επισκεπτών τουριστών.

Αυτό το κύμα ωφέλησε την τουριστική βιομηχανία και πλατφόρμες όπως το Airbnb εκτοπίζοντας παράλληλα τους ίδιους τους κατοίκους – κυρίως τα κατώτερα και μεσαία κοινωνικοοικονομικά στρώματα.

Το ανέβασμα των ενοικίων στις γειτονιές μας, μας αναγκάζει να εγκαταλείψουμε τα σπίτια μας, αναζητώντας καταφύγιο στα περίχωρα της πόλης» ανέφερε στην ανακοίνωσή της η «Επιτροπή Μαχαλά Μεταξουργείου», η οποία απηύθυνε κάλεσμα για την χθεσινή κινητοποίηση.

Απ' την πρωτότυπη διαμαρτυρία, που έγινε το μεσημέρι της Κυριακής, δεν έλειπε και το μαύρο φέρετρο που συμβόλιζε το Μεταξουργείο. Όπως τόνιζαν οι παριστάμενοι το Μεταξουργείο «δεν πέθανε από φυσικά αίτια, όπως κάθε γειτονιά που πλήττεται στις μέρες μας. Πρόκειται για φόνο εκ προμελέτης».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια