ΗΖόζεφιν έδωσε μια συνέντευξη, μιλώντας για τηβάπτισή της, τη βαθιά πίστη της στον Θεό και τη σχέση της με τονΝίνο. Η τραγουδίστρια είπε στο «MEGA Καλημέρα» ότι: «Ζω το όνειρο μου, δόξα τω Θεώ πάνε όλα πολύ καλά. Πιστεύω πάρα πολύ στον Θεό, βαφτίστηκα πριν περίπου 5 χρόνια. Οι γονείς μου, με άφησαν να επιλέξω μόνη μου τη θρησκεία μου και ήταν κάτι που με βοήθησε πάρα πολύ, μετά τη βάφτιση μου, πριν 5 χρόνια έγινε επιτυχία το πρώτο μου τραγούδι. Ζήτησα από τη γιαγιά μου, Ειρήνη, να με βαφτίσει και είναι και νονά μου. Βαφτίστηκα μέσα σε κολυμβήθρα κανονικά παραδοσιακά. Στην εκκλησία ήμασταν 3 άτομα εγώ, η γιαγιά μου και η αδελφή μου. Είχα ανάγκη να βαφτιστώ, να αισθανθώ την ευλογία του Θεού. Από τότε όλα μου πάνε πολύ καλά και θετικά».
Techmax is your news, entertainment, music fashion website. We provide you with the latest breaking news and videos straight from the entertainment industry.
We are keen in making the website designs, we love our work and everybody should love theirs.
0 Σχόλια