Δεν πρόκειται να διαγραφεί κανένα πρόστιμο στους πολίτες άνω των 60 που επέλεξαν να μην κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού ξεκαθάρισε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Συμπλήρωσε, δε, πως το εμβόλιο θα στοιχίζει έως 5 ευρώ στα φαρμακεία και θα είναι δωρεάν στις δημόσιες δομές.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην τηλεόραση του ANT1 είπε για το εμβόλιο κατά του κορονοϊού και τα πρόστιμα: «Στις ΗΠΑ ο Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι θα διαγραφούν τα φοιτητικά δάνεια. Όσοι έχουν πληρώσει τα φοιτητικά δάνεια θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω; Πρόστιμα βάζουν όλα τα κράτη. Τα πρόστιμα δεν μπήκαν για εισοδηματικούς λόγους, αλλά ως πίεση για να γίνουν περισσότεροι εμβολιασμοί».
Συνέχισε μιλώντας για τους εμβολιασμούς έναντι του κορονοϊού και επεσήμανε ότι «πρέπει να βγει από την λογική μας αν πρέπει να κάνουμε την τέταρτη, την πέμπτη, την έκτη δόση του εμβολίου έναντι του κορονοϊού. Όταν ήρθε η πανδημία, η ανθρωπότητα δεν ήξερε τι είναι και μπήκαμε στην λογική του πρώτου εμβολίου, του δεύτερου εμβολίου κ.ο.κ. Πλέον πρέπει κάθε χρόνο να γίνεται εμβολιασμός έναντι του κορονοϊού, όπως κάνουμε το εμβόλιο για την γρίπη. Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο εμβολιασμού Covid και να καταλάβουμε ότι ο εμβολιασμός πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο, μία φορά μέσα στο δωδεκάμηνο».
«Στους 1.000 θανάτους από κορονοϊό το τελευταίο διάστημα, μόνο οι δύο είχαν κάνει το επικαιροποιημένο εμβόλιο κατά του κορονοϊού, το φετινό εμβόλιο, το οποίο πρέπει να κάνουν όλοι όσοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες» τόνισε.

0 Σχόλια