Εμβόλιο κορονοϊού: Δωρεάν στις δημόσιες δομές – Έως 5 ευρώ στα φαρμακεία

 Δεν πρόκειται να διαγραφεί κανένα πρόστιμο στους πολίτες άνω των 60 που επέλεξαν να μην κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού ξεκαθάρισε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Συμπλήρωσε, δε, πως το εμβόλιο θα στοιχίζει έως 5 ευρώ στα φαρμακεία και θα είναι δωρεάν στις δημόσιες δομές. 




Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην τηλεόραση του ANT1 είπε για το εμβόλιο κατά του
 κορονοϊού και τα πρόστιμα: «Στις ΗΠΑ ο Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι θα διαγραφούν τα φοιτητικά δάνεια. Όσοι έχουν πληρώσει τα φοιτητικά δάνεια θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω; Πρόστιμα βάζουν όλα τα κράτη. Τα πρόστιμα δεν μπήκαν για εισοδηματικούς λόγους, αλλά ως πίεση για να γίνουν περισσότεροι εμβολιασμοί».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια